کمربند چرم ترک فیک که از کشور بنپلادش وارد می شد

کمربند کلاسیک مردانه عرض: باریکتر از کمربند چرم ترک معمولی و غیررسمی. رنگ: قهوه ای یا مشکی. جنس: چرم یا چرم مصنوعی. سگک: نقره، گاهی طلا یا مس. باید کوچک و مستطیل شکل باشد. کمربند مردانه گاه به گاه در اینجا، محدودیت ها فقط در تخیل یا سلیقه شما وجود دارد.

کمربندها را می توان مانند پارچه، طناب یا با چاپ های غیر معمول بافته کرد. نحوه انتخاب کمربند مردانه قبل از خرید هر محصول چرمی باید ابتدا بررسی شود. از این گذشته ، همه این قانون را می دانند که هر چه مواد محصول بهتر باشد ، ظاهر بهتری دارد و عمر مفید آن طولانی تر می شود.

چگونه یک کمربند چرمی مردانه انتخاب کنیم؟ به سادگی ناخن خود را در امتداد قسمت داخلی کمربند بکشید. اگر جای زخم باقی بماند، پوست نرم و با کیفیت است. چرم قدیمی و سخت از چنین آزمایشی عبور نمی کند – شما نباید محصولاتی از چنین موادی بگیرید.

سیم ها بیرون زده اند؟ درز بد؟ حتی دریغ نکنید، بعید است که چنین کمربند برای مدت طولانی به شما خدمت کند.

چگونه اندازه کمربند مردانه را تعیین کنیم؟ تعیین اندازه کمربند مردانه بسیار دشوار است، به خصوص اگر به عنوان هدیه و البته بدون مشارکت مرد انتخاب شود.

نکات زیر شما را در مسیر درست راهنمایی می کند: اندازه کمر شلوار جین خود را بگیرید و سپس آن را چند نقطه افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر شما (یا گیرنده هدیه) سایز 34 می پوشید، کمربند باید در سایز 36-38 انتخاب شود. به خاطر داشته باشید که این اندازه بر حسب اینچ است، اما دانستن آن مفید است، زیرا اکثر برندهای خوب تولید کننده کمربند آمریکایی هستند.

در فروشگاه ما فقط باید اینچ را با ضرب در 2.54 به سانتی متر تبدیل کنید. بنابراین معلوم می شود که اندازه 38 تقریباً 95 سانتی متر است. شما همچنین باید در مورد طول دم هنگام بستن دکمه به یاد داشته باشید: برای نسخه کلاسیک، اندازه آن به اندازه یک انگشت شست است، و برای غیر رسمی، طول بیشتر نیز مجاز است.

تنها یک قانون در مورد این سوال وجود دارد که کمربند مردانه چقدر باید باشد: “دم” نباید به حلقه کمربند دوم شلوار جین یا شلوار برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *