قیمت نمک پودری گرمسار

فروش عمده نمک پودری گرمسار بارگیری مستقیم از کارخانه گرمسار است. کارخانه نمک گرمسار بزرگترین تولید کننده نمک در استان سمنان می باشد. این نوع از نمک در اصل گریدی از این ماده گرانبهاست که در آن به جای دانه‌های درشت، شاهد یک ساختار پودری یکنواخت هستید. به بیانی دیگر نمک پودری نسبت به نمک عادی که بر سر سفره‌ها می‌بینید، بسیار ریزتر است.

قیمت نمک پودری گرمسار

قیمت نمک پودری

قیمت نمک پودری نمک پودری یا نمک نرم صنعتی از نظر ظاهری بسیار شبیه به آرد است. هر چند که بعضا به اشتباه به تمام دانه بندی های ریز، پودر اتلاق می شود؛ لیکن نمک پودر می بایست عاری از هرگونه دانه های کریستال باشد. قیمت نمک پودری با توجه به کیفیت و نوسانات بازار فروش متغیر است و قیمت ثابتی ندارد.

حجم بالای تولید نمک پودری البته هزینه های انبارداری و استوکینگ، باعث شده تا این دانه بندی به وفور و با قیمت مناسب تر نسبت به نمک صدفی بفروش برسد. نکته قابل تأمل در مورد نمک پودری که می بایست با رعایت نکات جانبی از آن جلوگیری گردد، جذب رطوبت موجود در آب و هوای شرجی با درصد رطوبت بالاست. البته مجموعه گروه کارخانجات گل نمک تمهیداتی اندیشیده تا این آسیب به حداقل برسد.

این دانه بندی بیشتر مورد توجه اصناف و صنایعی است که دانه های کریستال موجود در نمک صدفی یا شکری و غیره را مزاحم می دانند. نمکی که از معدن نمک استخراج می گردد به شکل سنگ و صخره است و برای استفاده در بسیاری از صنایع از شرایط مناسبی برخوردار نیست بنابراین با انتقال آن به کارخانه نمک, عمل کوبش و سرند نمودن بر روی آن انجام می گیرد تا در مش بندی های مورد نظر صورت گردد.

نمک پودری در حقیقت ریز ترین دانه بندی نمک به شمار رفته و در بخش های مختلف صنعتی و خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. نمک پودری به خاطر ریز بودن ذرات آن معمولا به صورت بسته بندی شده ارسال می گردد تا در زمان حمل و نقل بار، چیزی از حجم آن کاسته نشود، اما به درخواست مصرف کننده امکان ارسال نمک پودری فله ای نیز وجود دارد.

این نوع از نمک در اصل گریدی از این ماده گرانبهاست که در آن به جای دانه‌های درشت، شاهد یک ساختار پودری یکنواخت هستید. به بیانی دیگر نمک پودری نسبت به نمک عادی که بر سر سفره‌ها می‌بینید، بسیار ریزتر است. زیرا عملیات تصفیه، کویش و آسیاب این نوع نمک، با جزئیات بیشتری انجام شده و در انتهای خط تولید نیز با ریزترین سرندهای ممکن جداسازی شده است. هرچند این نمک کاربرد خوراکی هم دارد اما نمک پودری اغلب در فضاهای صنعتی و با مقاصد تولیدی به کار گرفته می‌شود.

به همین خاطر معمولاً به صورت تصفیه‌نشده نیز از سوی واحدهای تولیدی عرضه می‌شود. البته بدیهی است که نمک پودری خوراکی باید مراحل تصفیه را مشابه نمک طعام عادی پشت سر بگذارد. همانطور که گفته شد نمک پودری درست مانند سایر انواع نمک‌ها، کاربردهای متعددی داشته و در حیطه‌های مختلفی بسته به نیاز و با ویژگی‌های متفاوتی استفاده می شود. این نمک که به صورت فله‌ای یا حتی در حجم محدود نیز نیز قابل خریداری است، برای اموری مانند تولید مواد اولیه، واحدهای صنعتی مربوط به یخسازی، واحدی تولید و صنایع غذایی و حتی در پرورش ماهی، طیور و دام‌ها، کاربرد خاص خود را دارد.

باید خاطر نشان کرد که این گرید از نمک، بسته به نوع و محل استفاده ممکن است به تصفیه بیشتر نیاز داشته باشد. اما اگر برای تهیه این ماده کاربردی و گرانبها به یک منبع نیاز دارید و در جستجوی یافتن یک کارخانه تولید نمک پودری معتبر هستید، می‌توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید. ما می‌توانیم بهترین محصول موجود در بازار را با رقابتی‌ترین قیمت ممکن و در حجم نامحدود، بسته به نیاز شما فراهم کنیم.

مشتریان ما از بسیاری صنایع مختلف برای خرید این گرید از نمک سفارش‌های خود را در این مجموعه ثبت کرده و از نتیجه نهایی رضایت دارند. شما نیز می‌توانید به‌سادگی و با یک ارتباط مستقیم با ما، به جمع مشتریان بپیوندید. حتی اگر پیش از نهایی کردن سفارش و ثبت خرید در این رابطه با تردید مواجه هستید، می‌توانید به منظور کسب مشاوره نیز با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

نمک پودری گرمسار

نمک پودری گرمسار نمک پودری گرمسار یکی از گونه های نمک صنعتی است. که با نام نمک نرم صنعتی نیز شناخته می شود. دلیل نامگذاری این نمک به پودری به علت نداشتن بلورهای نمک است. ظاهر آن کاملاً شبیه به آرد است به گونه‌ای که ممکن است افراد آن را با آرد اشتباه بگیرند. نحوه تولید به این صورت است این ماده معدنی سنگ نمک استخراجی معادن به دست می آید.

سنگ نمک در کارخانه بعد از ورود توسط دستگاه های نمک کوبی کوبیده میشود بدون اینکه مورد تصفیه و شستشو قرار بگیرد نمک حاصل از این روند نمکهای صنعتی است اندازه های متفاوت از دستگاه خارج می شوند. شناخته می شود نمک پودری صنعتی یکی از همین نمکهای صنعتی است.

اگر بتوان نمک صنعتی را به دسته های مختلفی که از نظر ظاهری متفاوت می باشند و همین مسئله سبب تغییر در نوع کاربرد آن ها شده است تفکیک کرد، می توان موارد زیر را نام برد:

  • • نمک صنعتی پودری
  • • نمک صنعتی شکری
  • • نمک صنعتی کریستالی
  • • نمک صنعتی صدفی

نمک پودری صنعتی در بازار خرید و فروش نمک صنعتی در میان کارخانه ها، امروزه فروش خوبی را به خود اختصاص داده است و تقاضا برای این نوع از نمک صنعتی، به طرز جالبی بالا رفته است. همانطور که فرایند تولید بسیار دقیق و با استانداردهای روز انجام می شود.

بسته بندی نمک نرم نیز بسیار مهم است. این نمک به دلیل ساختار آرد مانند و دانه های بسیار ریز خشکی زیادی دارد و رطوبت را به شدت به خود جذب می کند. این باعث کلوخ شدن نمک می شود در هنگام جذب رطوبت. به همین دلیل باید از کیسه های بسته بندی مناسب از جنس لمینت برای این نمک استفاده کرد. در محل خشک و به دور از رطوبت نگهداری کرد.

فروش عمده نمک پودری بارگیری مستقیم از کارخانه گرمسار، کارخانه نمک گرمسار بزرگترین تولید کننده نمک در استان سمنان، ارسال به سراسر کشور، تمامی سفارشات مستقیما از کارخانه بارگیری و ارسال می گردد. برای مقاصد مختلفی ممکن است به خرید نمک پودری نیاز داشته باشید.

هدف شما از خرید هرچه باشد و به هر میزان از آن نیاز داشته باشید، ما می‌توانیم مرغوب ترین محصول را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم. برای ثبت سفارش و آشنایی بیشتر می‌توانید تا انتها با متن پیش رو همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *