کفش مردانه صندل که پاشنه مخفی دارد

مهم است که کفش از مواد خوب و نازک اما بادوام ساخته شده باشد. سپس هنگام پوشیدن کفش یا چکمه، می توانید کفش ها را بررسی کنید تا از درستی انتخاب پهن اطمینان حاصل کنید.

این کار را انجام دهید، کفش مردانه صندل خود را بپوشید و آن را به شدت از انگشت کوچک تا استخوان شست خود جارو کنید. کفش های مناسب باید در امتداد خط تمرین کمی تا شوند. اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است کفش هایی را انتخاب کرده باشید که خیلی باریک هستند. و این – خطر تشکیل پینه، پینه، تغییر شکل پاها و انگشتان پا.

کیفیت بالش
کفش باید از قطعات ترکیبی ساخته شود. قسمتی که از انگشتان پا بیرون می آید باید از قسمتی که در ناحیه پاشنه پا است پهن تر باشد.

بنابراین، کف و کفش باید به شکل پا ساخته شود. در غیر این صورت، پا خسته می شود و فرد به بیماری هایی مبتلا می شود که قبلاً به آنها مشکوک نبوده است.

بنابراین نیازی به پس انداز و خرید کفش های ارزان ندارید، در غیر این صورت این پول صرف دارو می شود.

کیفیت جنس کفش
کفش ها باید از چرم طبیعی یا پارچه ساخته شوند تا پا بتواند نفس بکشد. او هرگز نمی تواند از کفش های چرمی نفس بکشد. این باعث افزایش تعریق و اثر حمام بخار می شود. و در چنین محیطی به سرعت قارچ های بیماری زا رشد می کنند و باکتری ها تکثیر می شوند.

از این کار و همچنین انتخاب جوراب های ساخته شده از پارچه طبیعی باید اجتناب شود. پاهای مصنوعی به شدت به ساق فشار می‌آورند، رگ‌های خونی را بیش از حد فشار می‌آورند، جریان خون را بدتر می‌کنند و کاهش می‌دهند.

برای اینکه باعث تعریق زیاد پاها نشوید، نیازی به خرید کفش با زیره لاستیکی ندارید. زیره لاستیکی نیز باعث ایجاد اثر حمام می شود، شما باید زیره قوی تر و طبیعی تری را انتخاب کنید، به عنوان مثال، لاستیک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *