کفش زنانه در ترکیه که شبیه کوسه است

همیشه از پولیش بر پایه موم برای پولیش استفاده کنید نه بر پایه مایع. پولیش مایع ظاهر کفش های چرمی را خراب می کند و همچنین به کفش آسیب می رساند. سایر موارد مربوط به جلا دادن کفش های چرمی، شکم یا دمپایی:

قبل از پولیش کفش زنانه در ترکیه، آن را با استفاده از آب لیمو با پنبه خشک کنید و سپس آن را جلا دهید. جلا دادن به این روش براقیت بیشتری به کفش و دمپایی می بخشد.

پس از استفاده از سرکه به کمک پنبه و پولیش پس از مدتی، کفش شروع به درخشش می کند.

– کفش کودکان خردسال به سرعت کهنه می شود و قدیمی به نظر می رسد. در این صورت سیب زمینی خام رنده شده را روی کفش بمالید . پس از خشک شدن جلا دهید. کفش ها مثل نو برمی گردند.

کفش ها و دمپایی ها را تمیز نگه دارید و روغن بچه بمالید و بعد آن ها را جلا دهید، کفش ها نرم و براق می مانند. روغن بچه به عنوان نرم کننده کفش عمل می کند.

قسمت سفید داخل پوست موز را روی کفش بمالید. پس از خشک شدن، آن را با یک پارچه کاملا مالش دهید. کفش ها خواهند درخشید.

استفاده از دستکش یکبار مصرف هنگام پولیش باعث کثیف شدن دست نمی شود.

کفش چرمی در باران – فصل بارانی
آب و رطوبت آسیب زیادی به کفش های چرمی وارد می کند. به همین دلیل باید در فصل بارندگی به کفش و دمپایی چرمی دقت ویژه ای داشت.

بد نیست در این فصل از کفش های چرمی گران قیمت استفاده نکنید. یا حداقل هنگام رفتن به مکان هایی که باید در گل یا آب راه بروید آن را نپوشید.

حتی در این صورت، اگر کفش خیس شد، بلافاصله پس از آمدن به خانه، آن را با کمک برس گل و غیره تمیز کنید. بعد از این کار آن را با دستمال کاغذی یا روزنامه پاک کنید و در هوای پنکه خشک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *