پوشاک مردانه در گرجستان یکی از محبوب ترین دسته های پوشاک ملکه انگلستان

بیشتر جرم پوشاک مردانه در گرجستان در مرکز بدن متمرکز شده است، بنابراین به شکل گرد ظاهر می شود که باعث می شود ناحیه بازو و شانه و همچنین پاها باریک به نظر برسند.

بنابراین باید سعی کنید ناحیه کمر را لاغرتر نشان دهید، در حالی که ناحیه شانه را گسترش دهید تا بدن متقارن تر شود.

بهترین دوست مرد بیضوی آویزها هستند زیرا تمرکز را روی ناحیه معده پنهان می کنند و ژاکت های ساده بهترین کار را برای ایجاد یک ویژگی ساختاری برای بدن انجام می دهند.

علاوه بر این، وجود خطوط عمودی در لباس به شما کمک می کند تا برخلاف آنچه که خطوط افقی انجام می دهند، بهتر به نظر برسید.

همچنین از هر چیزی که باعث هرج و مرج در ظاهر شما می شود، مانند طرح ها، طرح ها و حتی رنگ های روشن اجتناب کنید و بهتر است از رنگ های تیره یا تک رنگ استفاده کنید.

در مورد تی‌شرت‌های یقه‌ای، باید از آن‌ها دوری کنید زیرا برآمدگی ناحیه شانه را کاهش می‌دهند و یقه‌ای گرد که بلند نیست جایگزین کنید. از آنجایی که اندام شما کوتاه به نظر می رسد، باید از بلندی ساق های شلوار و آستین پیراهن اطمینان حاصل کنید تا با اندام های ناهماهنگ ظاهر نشوید.

در این قسمت از برنامه مد، یاسمین بری، کارشناس مد در مورد نحوه انتخاب لباس های بدن به شکل مثلث وارونه، برای انتخاب لباس های متناسب با اندام خود صحبت کرد تا هماهنگ ظاهر شود.

لباس شکل مثلثی معکوس بدن به شکل مثلث معکوس کمترین شکل بدن در جهان در بین زنان است و بدنی است که در آن ناحیه شانه ها و سینه به طور محسوسی از بقیه بدن پهن تر است، بنابراین اگر این اندام را دارید، شما باید پهنای ناحیه بالایی را کمتر نشان دهید و پهنای قسمت پایینی بدن را افزایش دهید تا تعادل مورد نیاز ایجاد شود.

برای قسمت بالایی بدن به موارد زیر نیاز دارید : از پوشیدن لباس هایی که قسمت بالایی را پهن نشان می دهد، مانند لباس های راه راه، لباس هایی که جیب در ناحیه سینه دارند و لباس هایی با شانه های تیز خودداری کنید. یقه‌های ساده، بلوزهای کرویزت یا پیراهن‌های یقه‌دار بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *