لوله پلی اتیلن آب که برای مکان های به خصوصی ساخته می شود

HDPE دارای ویژگی های زیر است: چگالی کم (مواد سبک، چگالی = 0.95 گرم بر سانتی متر مکعب کمتر از چگالی آب = 1 گرم بر سانتی متر مکعب). مدول الاستیسیته کم (انعطاف پذیری بالا، سهولت حمل و نصب). مقاومت در برابر ضربه بالا. مقاومت شیمیایی بالا.

مصونیت در برابر خوردگی گالوانیکی (نیازی به حفاظت کاتدی ندارد). ضد آب (سفتی). غیر سمی (غذا، آب آشامیدنی و غیره را هدایت می کند). رسوب و زبری کم (افت فشار کم). مقاومت حرارتی پایین (ترموپلاستیک). ضریب انبساط بالا.

دستگاه جوش حرارتی  لوله پلی اتیلن آب HDPE روش های اتصال لوله HDPE روش های اتصال لوله های HDPE با قطر زیاد در کارگاه سابسپ به شرح زیر است: جوشکاری ترموفیوژن: در ساخت خطوط لوله و در نصب لوازم جانبی مانند مکنده، تخلیه و غیره استفاده می شود.

این سنتی ترین روشی است که در جوشکاری لوله های پلی اتیلن استفاده می شود که به آن جوش لب به لب نیز می گویند، زیرا لوله ها رو به رو جوش داده می شوند. به تجهیزات و ابزار خاصی نیاز دارد.

تجهیزات جوشکاری ترموفیوژن از تراز، روکش، گرمایش و واحدهای هیدرولیک (برای افزایش فشار و فشار جوش) در میان سایر موارد تشکیل شده است. جوشکاری ته مذاب داغ اساساً در چهار مرحله انجام می شود: آماده سازی، حرارت دهی (همجوشی)، لحیم کاری و خنک سازی.

اتصالات مکانیکی: استفاده از اتصالات فلنج دار (یقه + فلنج) برای اتصال بین لوله های HDPE یا برای ارتقای انتقال بین این لوله ها و پمپ ها، شیرها یا لوله های فولادی. آنها لوله ها را به صورت مکانیکی جفت می کنند، حتی اگر از مواد مختلف ساخته شده باشند.

آنها را می توان با یک خط مرطوب یا مرطوب انجام داد، ایده آل برای تعمیر و نگهداری لوله ها و استفاده در مکان های با دسترسی دشوار. سرعت بیشتری را در عملیات اتصال لوله ها فراهم می کند، زیرا انجام آن آسان است.

اتحادیه را می توان جدا کرد و در مونتاژ دیگری دوباره استفاده کرد (قابل تعویض است). روش دیگر اتصال لوله ها از طریق جوشکاری الکتروفیوژن است، اما این روش توسط سابسپ برای برخورد با قطرهای بزرگ استفاده نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *