قیمت خرید نمک صورتی هیمالیا

نمک دریایی هیمالیا یا سنگ نمک هیمالیا یکی از انواع نمک های دریایی منحصر به فرد است که اغلب به دلیل مقادیر بسیار بالای مواد معدنی به رنگ صورتی یا قرمز دیده شده و در پنجاب پاکستان حدود 300 کیلومتری هیمالیا وجود دارد. قیمت خرید نمک صورتی در بازار به نسبت اندازه و نوع برند متفاوت است. این محصول در کیسه های پلمپ شده و در مقادیر مختلف وجود دارد.

قیمت خرید نمک صورتی هیمالیا

قیمت نمک صورتی هیمالیا

قیمت نمک صورتی هیمالیا نمک صورتی یکی از انواع نمک است که طرفداران خاص خود را دارد، چه در ایران و چه در سایر نقاط دنیا. نمک صورتی هیمالیا هم از جهت تفاوت ظاهری و تمایز چشمگیری که دارد و هم از حیث مواد مغذی و فواید گوناگونی که دارد، توانسته نظر مشتریان و متقاضیان زیادی را به خود جلب کند.

در ایران، پس از نمک سفید که اصلی ترین محصول این حیطه است، می توان گفت نمک صورتی طرفداران بسیاری دارد که بخش قابل توجهی از آنها این محصول را به منظور خواص درمانی که دارد استفاده می کنند.

البته شایان ذکر است که برای مقاصدی همچون تزئین ظروف غذا نیز از این نوع نمک استفاده می شود. در مجموع می توان گفت بازار نمک صورتی در ایران، بازار فعالی است که متقاضیان زیادی در آن حضور دارند.

این نوع از نمک، مانند نمک طعام عادی، از دو عنصر سدیم و کلر تشکیل شده و ساختاری یونی دارد. اما آنچه باعث وجه تمایز ظاهری و همچنین خاصیت درمانی ویژه شده است، وجود سطح بسیار بالایی از منیزیم، پتاسیم و سدیم است.

خواص درمانی نمک صورتی هیمالیا بخاطر این سه ماده مفید و مغذی برای است که هر یک از آنها اثرات مختلف و خاص خود را دارد. از تقویت و تثبیت دستگاه عصبی، تا کنترل فشار خون و خواصی مانند:

  • تسکین دهنده دردها
  • تصفیه کننده طبیعی هوا
  • پاکسازی سینوس ها
  • آرامش بخش و دفع انرژی های منفی
  • دارای الکترولیت های تنظیم کننده رطوبت دما
  • استفاده از آن به عنوان تخته آشپزخانه برای طعم دهی غذا و انتقال خواص معدنی
  • زیباسازی محیط با رنگ جذاب طبیعی
  • رفع خستگی بدن با ایجاد پالس های طبیعی و مثبت

نمک هیمالیا به دلیل داشتن میزان قابل توجهی آهن دارد که البته این میزان آهن از سنگ نمک قرمز کمتر بوده و برای بیشتر افراد مناسب است اما اکثریت استفاده ای که در سراسر دنیا از سنگ نمک نارنجی و صورتی برای تولید سنگ نمک تزئینی می باشد.

پیدا کردن سنگ نمکی که با این همه خصوصیات مثبت کار ساده ای نیست. به همین دلیل هر چقدر مردم بیشتری از خصوصیات مثبت سنگ نمک هیمالیا آگاه شوند، میزان تقاضای آن نیز افزایش پیدا می کند. همین امر باعث افزایش دست دلال ها و واسطه ها و همچنین سنگ های نامرغوب می شود.

تامین املاح مورد نیاز بدن، تقویت ارسال پیام در سیستم عصبی بدن و مبارزه با افسردگی و جلوگیری از ریزش مو و کم خونی از دیگر خواص این نمک می باشد از آنجا که وجود ید در نمک برای جلوگیری از کم کاری غده تیروئید و بیماری گواتر لازم است و این نمک دارای ید می باشد دکتر ها توصیه می کنند که بیشتر از نمک تصفیه شده یددار بجای نمک صورتی استفاده شود.

سنگ نمک های رنگی به علت ظاهری که دارند، موجب شده اند تا مردم از آنها برای تزئین منزل و محل کار استفاده کنند، وسایلی نظیر:

  • چراغ خواب تزیینی
  • دیوار نمکی
  • مجسمه نمکی و…

مردم با خرید این محصولات هم به تزئین منزل یا محل کار خود می پردازند و هم از خواص درمانی سنگ نمک بهره می برند، که باید با توجه به خاص بودن این محصول شرایط نگهداری مناسب را برای آن ایجاد کرد. از شرایط نگهداری سنگ نمک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ نمک را نباید مقابل نور مستقیم آفتاب نگهداری کرد.
  • سنگ نمک قدرت جذب رطوبت بالایی دارد، بنابراین باید آن را در محل خشک نگهداری کرد.
  • سنگ نمک هرگز نباید با سطوح فلزی مانند ستون ساختمان در تماس باشد
  • سنگ نمک باید به دور از انواع مواد آلاینده شیمیایی و گرد و غبار باشد.

خرید نمک صورتی هیمالیا

خرید نمک صورتی هیمالیا خرید سنگ نمک صورتی هیمالیا به دلیل ظاهری جذاب، خواص شگفت انگیز و طعمی متفاوت معمولا برای مصرف کنندگان این نوع سنگ نمک خوراکی در خارج از کشور و تولید کنندگان سنگ نمک تزئینی در داخل کشور جذابیت بسیار زیادی دارد.

معدن سنگ نمک صورتی بیشتر در منطقه پنجاب پاکستان قرار دارد و در نتیجه بخش بزرگی از سنگ نمک صورتی جهان را این منطقه و از دل کوه های مرتفع هیمالیا استخراج می شود البته ناگفته نماند که این سنگ نمک به میزان محدود تری در ایران نیز قابل استخراج است که برخی از مناطق کشور مانند گرمسار تامین کننده آن هستند.

وجود معادن محدود نمک صورتی در جهان و همینطور استقبال ویژه سایر کشورها از جمله کشورهای اوپایی و آمریکایی باعث شده تا بازار سنگ نمک صورتی به بازاری رونق یافته و موفق تبدیل شود و سالانه ارز زیادی از فرستادن و خرید سنگ نمک صورتی روانه جیب تجار پاکستانی بشود.

کشور ایران به دلیل وجود معدن های سنگ نمک صورتی نه تنها نیاز زادی به وارد کردن این نوع نمک ندارد بلکه خود می تواند به عنوان صادر کننده این نمک فعالیت داشته و سالانه ارز زیادی را وارد کشور کند.

مجموعه سنگ نمک هیمالیا را می توان به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده سنگ نمک صورتی و نارنجی و قرمز در ایران نام برد که همواره رتبه یک را در جهت تامین انواع سنگ نمک رنگی و همچنین سنگ نمک آبی در ایران داشته را نام برد.

برای خرید سنگ نمک صورتی صادراتی حداقل سفارش جهت بازار داخل باید بیش از 25 تن بوده و در جهت بارز های صادراتی باید 100 تن به بالا را سفارش داد. امکان تحویل سنگ نمک صورتی و نارنجی به صورت ماهانه 10000 تن در کیسه های مخصوص که جامبو بگ نام دارد وجود دارد.

از آنجا که در فروش سنگ نمک عامل حمل و نقل شدیدا بر قیمت تاثیر میگذارد، به همین دلیل شرکت هایی هستند که ارزانترین نرخ دریایی را به مشتریان خود به سراسر بنادر کشورهای مختلف ارائه دهند و در مقیاس های بالا این نوع نمک را عرضه کنند.

اگر به دنبال محصولی هستید که در زندگی فردی و شغلی شما تحول ایجاد کند، فروش عمده نمک صورتی کلید زندگی پر سود برای شما خواهد بود که شما میتوانید از شرکت های پخش عمده و وارد و صادر کننده ایرانی آن را تهیه و توزیع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *