قوطی فلزی 2*2 که با بازیافت خود کشوری را از گرسنگی نجات داد

تأثیرات زیست محیطی آنها را کاهش می دهد، تحقیقات نشان داده است که اسفناج کنسرو شده، گوجه فرنگی و لوبیا در مقایسه با زمانی که این غذاها تازه فرآوری شده اند، باعث ضایعات کمتر مواد غذایی و مواد مغذی می شوند (Boz and Sand 2020).

علاوه بر این، نرخ بازیافت 71 درصدی قوطی فلزی 2*2 اثرات زیست محیطی قوطی‌ها را کاهش می‌دهد زیرا هر تن فولاد بازیافتی باعث صرفه‌جویی در سنگ آهن، سنگ آهک و انرژی در تولید قوطی‌ها می‌شود (موسسه تولیدکنندگان قوطی 2020).

بی نهایت قابل بازیافت است.
فلز یک ماده دائمی است که می تواند بی نهایت بدون افت کیفیت بازیافت شود.

دسته بندی و بازیافت آن آسان است.
فولاد مغناطیسی است و جداسازی، دسته بندی و بازیافت آن را آسان می کند.

این به افزایش ماندگاری محصول کمک می کند.
بسته بندی فلزی ما که از یکی از قوی ترین مواد بسته بندی که در حال حاضر استفاده می شود ساخته شده است، بسیار بادوام است و به محافظت از محتویات آن و تضمین ماندگاری طولانی تر محصول کمک می کند،کیفیت محصول را حفظ می کند.
بسته بندی فلزی غیر قابل نفوذ است، این یک سد کامل در برابر نور، رطوبت، هوا و سایر انواع آلودگی های خارجی ایجاد می کند و کیفیت و خواص محصولات موجود را حفظ می کند و به جلوگیری از ضایعات کمک می کند.

محصولات را ایمن نگه می دارد.
جامد، قوی و قابل انباشته شدن. بسته بندی فلزی برای تولید کارآمد، حمل و نقل و ذخیره سازی، کاهش خطر ریزش و فساد ایده آل است.

امن است.
مقاوم در برابر گرما و سرمای شدید، قوطی های فلزی فرم و خواص خود را در تمامی شرایط آب و هوایی و انبارداری حفظ می کنند.

می توان از آن برای بسته بندی کالاهای خطرناک استفاده کرد.
بسته بندی فلزی در صورت رها شدن شکسته نمی شود و مورد تایید سازمان ملل برای حمل و نقل کالاهای خطرناک باشد. نیازی به بسته بندی محافظ اضافی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *