قابلمه استیل ترامونتینا در هر خانه ای حکم سرآشپر را دارد

پرسلن پخته می شود تا بسیار سخت شود. اگرچه معمولاً پرسلن ظریف در نظر گرفته می شود، اما در واقع می تواند کاملاً بادوام باشد. همچنین معمولاً می توان از آن در اجاق گاز، اجاق گاز و مایکروویو استفاده کرد. پرسلن معمولاً سفید است، زیرا به برجسته‌تر نشان دادن کمک می‌کند.
انواع چینی
ظروف سنگی
ظروف سنگی مانند قابلمه استیل ترامونتینا نیز برای تبدیل شدن به سختی شبیه به پرسلن پخته می شوند. تفاوت اصلی بین این دو در این است که Stoneware از نوع متفاوتی از خاک رس استفاده می کند و علاوه بر سفید در رنگ های دیگری نیز وجود دارد. ظروف سنگی همچنین می‌توانند در چندین پوشش ظاهر شوند.
سفال
ظروف سفالی استحکام کمتری دارند و در معرض خراشیدن و خراشیدن هستند. این نوع معمولا به جای ظروف پخت و پز به عنوان ظروف سرو استفاده می شود.


پوشیده شده
استفاده از دو نوع مواد ظروف آشپزی با هم برای به دست آوردن تمام مزایای هر دو ماده باعث ایجاد ظروف روکش شده می شود. بیشتر اوقات، فولاد ضد زنگ با آلومینیوم روکش شده است.

آلومینیوم ضخامت و هدایت حرارتی عالی را به شما می دهد و فولاد ضد زنگ از خوردگی آن جلوگیری می کند و نگهداری آن آسان است.

این نوع ظروف تا آخر عمر برای شما دوام خواهند داشت. تنها اندازه کوچک این نوع ظروف است که به طور کلی سنگین و بسیار گران است. اگر پول چیزی نیست و بهترین ها را می خواهید، ما قطعا ظروف آشپزی روکش دار را توصیه می کنیم.
فلز مس
مس بهترین رسانای حرارت است. اگر در بالای اجاقی که باید دما را کنترل کنید، پخت و پز می کنید بهترین کار است.

با این حال، مس می تواند با غذاها واکنش نشان دهد و می تواند سمی باشد. بنابراین، قابلمه ها و تابه های مسی را معمولا با مواد دیگری که معمولاً فولاد ضد زنگ است، می پوشانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *