عرقیات گیاهی خون ساز که کودگی را از مرگ حتمی نجات داد

لی و همکاران گزارش داد که میکروبیوتای روده ارتباط نزدیکی با شروع و پیشرفت دیابت دارد و اجزای فعال زیستی را بررسی کرد که با تعدیل این میکروبیوت های روده فعالیت ضد دیابتی از خود نشان دادند.

اسانس ها فعالیت امیدوارکننده ای در برابر باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک و تومورهای مقاوم به شیمی درمانی دارند. این توسط مطالعه Viktorová و همکاران پشتیبانی شد.

در جایی که عرقیات گیاهی خون ساز علف لیمو و به خصوص سیترال، جزء غالب، فعالیت ضد میکروبی و ضد سرطانی بالقوه ای دارند. علاوه بر این، میتروپولو و همکاران.

[ 14پتانسیل ضد میکروبی Sideritis raeseri subps را بررسی کرد. اسانس راسری در برابر فساد رایج مواد غذایی و میکروارگانیسم های بیماری زا و ارزیابی فعالیت آنتی اکسیدانی و ضد تکثیر آن.

صالحی و همکاران گیاهان بربری را که حاوی آلکالوئیدها، تانن ها، ترکیبات فنلی و اسانس هستند و استفاده احتمالی آنها در صنایع غذایی و دارویی بررسی کرد. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Kiokias و همکاران.

اسیدهای فنولیک طبیعی گیاهان و فعالیت های آنتی اکسیدانی آنها را در امولسیون های o/w و سیستم های مدل مبتنی بر لیپید در شرایط آزمایشگاهی بررسی کردند.

تحقیقات بیشتری برای بررسی بیشتر و عمیق اثرات مفید عرقیات برای سلامتی مورد نیاز است، زیرا طبیعت قطعا چیزهای بیشتری برای دادن به انسان دارد.

آزمایشگاه فناوری دارویی، گروه علوم دارویی، دانشکده داروسازی، دانشگاه پورتو، Rua de Jorge Viterbo Ferreira، 228، پورتو 4050-313، پرتغال
REQUIMTE/LAQV، گروه علوم شیمی، دانشکده داروسازی، دانشگاه پورتو، Rua de Jorge Viterbo Ferreira، 228، پورتو 4050-313، پرتغال
*
نویسنده ای که مسئول است باید ذکر شود.

این نویسندگان به طور مساوی به این کار کمک کردند.
دریافت: 9 مارس 2015 / بازبینی شده: 30 مارس 2015 / پذیرش: 31 مارس 2015 / تاریخ انتشار: 10 آوریل 2015
دانلود شکل را مرور کنید نسخه ها یادداشت ها

مواد طبیعی برای قرن ها برای اهداف مراقبت از پوست استفاده می شود. امروزه به دلیل نگرانی مصرف کنندگان در مورد ترکیبات مصنوعی/مواد شیمیایی، آنها در فرمولاسیون رایج تر شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *