طناب پلی اتیلن که در فرش بافی کارگاهی عجیب به کار می رود

پرورش میوه نیز کلیدی در صنعت کشاورزی در ویتنام است. صنعت درختان میوه کشورمان به طور مستمر به رشد چشمگیری در ارزش گردش مالی صادراتی و همچنین تامین تقاضای مصرف داخلی دست یافته است.

میوه های ویتنامی پتانسیل های زیادی برای توسعه، افزایش ارزش و دسترسی به بازارهای بسیاری در جهان دارند.

طی ده سال گذشته، صادرات میوه و تره بار به طور کلی رشد چشمگیری داشته و به یکی از محصولاتی تبدیل شده است که منابع ارزی بسیاری را به کشور می آورد. و به خصوص میوه اژدها در ویتنام.

یکی از مجصلاتی که رد این زمینه استفاده می شود طناب پلی اتیلن می باشد که ابزار بسیار کاربردی است.

طناب پلی پروپیلن

برای اینکه بتوان در هر دو صنعت رشد ایجاد کرد، نقش طناب بسیار زیاد است. طناب هم یک ابزار کشاورزی و هم ابزار ماهیگیری است که در تولید کشاورزی و شیلات ویتنامی ها مهم است.

پلی پروپیلن علاوه بر نایلون و پلی استر یکی از سه ماده رایج طناب است. طناب PP یک طناب با کیفیت بالا و سبک وزن است که مقرون به صرفه و بسیار کاربردی است.

کیفیت کار و ظاهر عالی دارد. طناب پلی پروپیلن در برابر پوسیدگی مقاوم است و شناور می شود. در این مقاله مهمترین کاربردهای طناب پلی پروپیلن در کشاورزی و شیلات را به شما نشان خواهیم داد.

طناب پلی پروپیلن در صنعت شیلات
تورهای ماهیگیری از ابزارهای رایج ماهیگیری در منطقه دلتای مکونگ هستند. بیشترین تعداد ماهی های صید شده توسط ترال در کشور ما امروز است.

از تورهای ماهیگیری برای صید ماهیانی که در کف یا نزدیک بستر رودخانه زندگی می کنند استفاده می شود. صیدهای تور ترال همه ماهیانی هستند که توسط تور صید می شوند.

توری به شکل کیسه یا لوله ای شکل است که یک انتهای آن پهن می شود، سپس باریک می شود و در نهایت در یک کیسه مشبک مهر و موم می شود.

تورهای مدرن معمولاً از پلی آمید مصنوعی مانند نایلون ساخته می شوند، اگرچه پلی آمیدهای آلی مانند پشم یا ابریشم هنوز معمولاً استفاده می شود. طناب های پلی پروپیلن بیشتر برای تورهای بافندگی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *