صابون تی سی سی کاپوس که از شیر کلاغ درست می شود

تصویر با عنوان صابون خود را بسازید مرحله 17
اجازه دهید صابون خشک شود صابون تی سی سی کاپوس را روی کاغذ روغنی، روی یک سطح صاف یا قفسه خشک کن به مدت دو هفته قرار دهید تا فرآیند صابون سازی کامل شود و صابون کاملا خشک شود. بعد از دو هفته، صابون را برگردانید و طرف دیگر را خشک کنید.
تصویر با عنوان صابون خود را بسازید مرحله 18
صابون را به مدت یک ماه ببندید: صابون را حداقل یک ماه در معرض هوا نگه دارید. وقتی صابون کاملاً سفت شد، می‌توانید از آن در خانه مانند صابون‌های فروشگاهی استفاده کنید یا آن را بپیچید تا به دوستان خود هدیه دهید. او به طور نامحدود آنجا خواهد بود.
دما هنگام مخلوط کردن روغن و لیمو بسیار مهم است. اگر خیلی داغ شوند از هم می پاشند. اگر خیلی سرد باشند تبدیل به صابون نمی شوند.
از عطر به عنوان رایحه استفاده نکنید، به خصوص اگر حاوی الکل باشد. این واکنش شیمیایی بین لیمو و چربی را تغییر می دهد و صابون شما آن را نمی سازد. می توانید از روغن های ضروری طبیعی و رایحه های مخصوص استفاده در صابون ها استفاده کنید.

کمی اسانس یا عطر تفاوت زیادی ایجاد می کند، ممکن است فقط به یک قاشق کوچک نیاز داشته باشید.
این کار را باید پس از کسب اجازه از والدین یا قیم خود انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است دچار مشکل شوید.
لیمو در بخش لوله کشی اکثر فروشگاه های سخت افزار موجود است یا می توان آن را به صورت آنلاین خریداری کرد. در بسته بندی آن باید نوشته شود 100% هیدروکسید سدیم.
هنگام کار با لیمو از دستکش لاستیکی و عینک ایمنی استفاده کنید. لیمو را جایی نگذارید که کودکان و حیوانات بتوانند آن را لمس کنند.
تجهیزات مورد استفاده برای صابون سازی را فقط به منظور صابون سازی نگه دارید.

هرگز از آنها در آشپزخانه یا اطراف غذا استفاده نکنید. از ابزار چوبی با احتیاط استفاده کنید. آنها متخلخل هستند و می توانند در اثر استفاده مکرر برای صابون سازی تجزیه شوند. از فنتی استفاده نکنید، جاهای زیادی دارد که مواد سوزاننده ممکن است گیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *