سیم خاردار دیوار نام یکی از اقشار عجیب دزدان سریالی

او توضیح می‌دهد که اگر اجازه نمی‌دهید از جایی که برای اولین بار تماس برقرار می‌کنند بگیرند، و برای رها کردن فشار عقب نشینی کنید – بنابراین وقتی با سیم بعدی وصل می‌شوند فشاری وجود ندارد – می‌توانید بدون مشکل آنها را بچرخانید.

«اگر سیم بعدی را در دست گرفتید و محل ماندگاری به سختی وارد می‌شود، کافی است آن را بیرون بیاورید و اجازه دهید قبل از اینکه اجازه دهید سیم را بگیرد، یک چرخش یا نیمه انقلاب دیگر انجام دهد. این باعث نجات ساعت ها از بدبختی می شود!»

برای نصب حصار سیم خاردار دیوار به مهارت زیادی نیاز ندارید، بیش از سایر انواع نرده های سیمی . آنها ترکیبی عالی از هزینه کم و تلاش کم هستند. در اینجا انواع اصلی سیم خاردار وجود دارد که می توانید از آنها به روش های مختلف استفاده کنید.

سیم خاردار یک رشته
سیم خاردار تک رشته ای از ساده ترین انواع سیم خاردار محسوب می شود
سیم خاردار یک رشته یک نوع سیم خاردار بسیار ساده است که از یک سیم منفرد و مستقیم تشکیل شده است. این سیم پیچ نشده حاوی خارهایی است که به طور مساوی از هم فاصله دارند.

از آنجایی که آنها فقط شامل یک رشته هستند، برای تحمل بارهای سنگین مناسب نیستند. آنها را می توان برای مشخص کردن مرزهای زمین و همچنین برای حصار کشیدن در دام های کوچکتر مانند گوسفند استفاده کرد.

سیم خاردار دو رشته ای
سیم خاردار دو رشته ای بیشتر از انواع تک رشته ای رایج است. آنها همچنین بسیار محبوب هستند زیرا می توانند وزن بیشتری را نسبت به سیم های تک رشته ای تحمل کنند. این سیم ها از دو سیم خطی به هم پیچیده و خارهایی با فاصله یکسان تشکیل شده اند.

می توان از آنها برای حصار کشی گاو استفاده کرد. از آنجایی که از دو رشته تشکیل شده است، دستکاری در آنها دشوارتر از انواع تک رشته ای است.

سیم خاردار
انواع سیم خاردار بر اساس تعداد نقاط روی هر خار متفاوت است و سیم های خاردار دارای دو انتهای نوک تیز هستند.
سیم خاردار بر اساس تعداد نقاط روی هر یک از خارهای کنار سیم، انواع مختلفی دارد.

یک سیم خاردار از یک خار تشکیل شده است که روی سیم رشته پیچ خورده است به گونه ای که دو انتهای نوک تیز را تشکیل می دهد. چون دو لبه یا نقطه دارد به آنها سیم خاردار دو نقطه نیز می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *