سیب ترش امروز که در زمان های قدیم از آن ها لباس می دوختند

درخت انجیر ضعیف است پومریت و نخل و سیب ترش امروز همه درختان صحرا پژمرده اند و شادی از فرزندان انسان خشکیده است. در آهنگ سلیمان 2: 5 آمده است: “با انگور از من حمایت کن، در خرمن به من آرامش بده، زیرا از عشق بیمارم.

پانینا
رویای سیب اغلب به میل به فرار و زندگی در دنیایی دیگر مربوط می شود – مکانی عالی که همه چیز در آن آرام و راحت باشد.

O’au’opia همیشه در باغ خوب است، نه تنها به دلیل میوه هایش، بلکه به این دلیل که درختی چند ساله، با برگ های غنی و قوی است. اما برای داشتن آن لازم است بدانیم چگونه از آن مراقبت کنیم تا بتوانیم آنطور که همیشه می خواهیم راحت باشیم. اگرچه درختان انواع مختلفی دارند، اما همه آنها به مراقبت یکسانی نیاز دارند.

علاوه بر این، آنها گیاهی هستند که می توانند یخبندان را تحمل کنند، بنابراین اگر می خواهید گیاهی در باغ خود داشته باشید، توصیه می کنیم آن را تهیه کنید. سپس همه چیز را در این مورد به شما خواهیم گفت.


منشاء و ویژگی های درخت سیب اگرچه دانستن مراقبت مهم است، اما ابتدا باید بدانیم که “O’au’opia” چیست که مثلاً یک منطقه خاص از باغ را برای کاشت بدانیم.

بنابراین باید بدانید که گیاهی است خزان پذیر در نواحی کوهستانی غرب آسیا و ارتفاع آن به 10 متر می رسد (اگرچه در کشت آن چیز کوچکی است که اجازه می دهد (در واقع نگهداری آن مرسوم است.

آن را با 4 متر بیشتر برای راحت تر جمع آوری سیب). تاج آن باز، گرد و شست شکل است. برگهای بیضی شکل، نوک تیز یا منفرد، با لبه دندانه دار و سبز تیره در بالا و بلوغ در زیر تولید می کند. گلها به شکل چتر یا کوریمب به تعداد 4 تا 8 عدد ظاهر می شوند و هرمافرودیتی هستند.

در این زمان لازم نیست چند سانتی‌متر از کنار دیوار یا دیوار آویزان شود یا اتفاقی که می‌افتد این است که ریشه رشد می‌کند و از آن دیوار یا دیوار حرکت می‌کند. و این نامناسب است، زیرا در مدت زمان کوتاهی انتظار می رود باد بسیار شدیدی بوزد که باعث سقوط گیاه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *