سود پرک کلر پارس که دارای بتونه های مغناطیسی است

یکی از انواع زونگزی از آب لیمو برای ایجاد طعم شیرین استفاده می کند، سود پرک کلر پارس نیز ماده شیمیایی است که باعث ژل شدن سفیده تخم مرغ در هنگام ساختن تخم مرغ قرن می شود. در برخی از روش های آماده سازی، زیتون را در لیسک قرار می دهند.

مقدار کمی آب لیمو در دسر فیلیپینی (کاکانین) به نام کوتسینتا استفاده می شود. تا خمیر آرد برنج حالت ژله ای پیدا کند.

فرآیند مشابهی نیز برای کاکانین معروف به پیسی پیتسی یا پیچی پیچی استفاده می شود، با این تفاوت که کاساوا رنده شده در مخلوط به جای آرد برنج استفاده می شود.

غذای نروژی lutefisk (از lutfisk، “لی ماهی”). شیرینی ها اغلب قبل از پخت در محلول لیمو پخته می شوند که به پوسته براق آنها کمک می کند.

هومینی ها دانه های ذرت خشک شده ای هستند که با خیساندن آنها در آب لیمو دوباره تشکیل می شوند. آنها به میزان قابل توجهی بزرگ می شوند و می توان آنها را با سرخ کردن به دانه های ذرت یا با خشک کردن و آسیاب کردن به دانه های غلات تبدیل کرد.

از هومینی برای تهیه ماسا استفاده می شود، آرد محبوبی که در آشپزی مکزیکی برای تهیه تورتیلا و تامال از ذرت استفاده می شود. Nixtamal نیز مشابه است
تمیز کردن وسایل
هیدروکسید سدیم به طور گسترده ای به عنوان یک عامل تمیز کننده صنعتی استفاده می شود، جایی که اغلب به عنوان “سودآور” شناخته می شود. به آب اضافه می شود، گرم می شود و سپس برای تمیز کردن تجهیزات فرآیند، مخازن ذخیره سازی و غیره استفاده می شود.

می تواند چربی، روغن، چربی و رسوبات مبتنی بر پروتئین را حل کند. همچنین برای تمیز کردن لوله های فاضلاب زیر سینک و فاضلاب در منازل استفاده می شود. سورفکتانت ها را می توان به محلول هیدروکسید سدیم اضافه کرد تا املاح را تثبیت کند تا از رسوب مجدد جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *