سرکه سیب و ترفند عجیب استفاده از آن برای سرظان سینه

سرکه سیب دندان های شما را سالم نگه می دارد زیرا محتوای کلسیم را افزایش می دهد و از تشکیل تارتار جلوگیری می کند.
ما کاربردهای زیادی از سرکه سیب در داخل و خارج از آشپزخانه دیده ایم و با توجه به خواص مفید فراوانی که دارد، می توان گفت که سرکه سیب  احتمالاً بدون فیلتر و ارگانیک  نباید در هیچ خانه ای از دست داده شود.

به خصوص زمانی که در خانه هستیم. در حال حاضر می خواهید عادات سالم و زیست محیطی را ترویج کنید.

سرکه سیب ارگانیک Varvello 500 میلی لیتر
VARVELLO و سرکه سیب تخمیر شده و میوه ای آن
وارولو از سرکه سیب استفاده کرده و آن را به چیزی منحصربفرد تبدیل کرده است و آن را در چندین نسخه کاهش داده است که هر کدام دارای شن و ماسه خاص خود هستند. تنها ثابت؟ کیفیت عالی سیب های ما، تمام ایتالیایی و گواهی شده است.

این کار با سرکه سیب خالص Varvello با کیفیت بالا که در باریک کهنه شده شروع می شود : سرکه ای ماهرانه کهنه شده، بسیار لطیف و معطر، که برای مدت زمان طولانی در بارریک کهنه می شود.

این استراحت آهسته کلید تنور سبک اما شدید آن است که به لطف آن غذاهای شما را با سبک و احتیاط همراه با نت هایی از چوب، گل و سنت های باستانی همراه می کند.

سرکه سیب Varvello’s Linea Oro نیز پس از تخمیر مضاعف آب سیب تازه 100% ایتالیایی در باریک کهنه می شود و طعمی لطیف با نت های عسل، چوب و اسیدیته ملایم همراه با خواص پاک کنندگی و تقویت کننده به دست می آورد. دقیقا به همین دلیل یکی از سالم ترین و مفیدترین محصولات ما برای بدن است!

آخرین اما نه کم اهمیت، سرکه سیب ارگانیک نیز در دو نوع وارد Varvello شده است: سرکه سیب ارگانیک بدون فیلتر و فیلتر شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *