سرامیک کف 80*80 پردیس و حرم های غیر قابل پاک شدنی آن

نوع پیرایش محصول بستگی به ابزاری دارد که برای این کار استفاده می شود:

یک برش کوچک کاشی و سرامیک کف 80*80 پردیس را می توان با آسیاب دیسک الماس انجام داد، حتی اگر کاشی از قبل روی سطح گذاشته شده باشد.
برای برش کاشی های صاف کلاسیک در خانه هنگام انجام تعمیرات کوچک، یک برش کاشی دستی با چاقوی الماسی مناسب است.

اگر حجم کار تکمیل زیاد باشد یا کار بیشتری با مواد کاشی ضخیم انتظار می رود، بهتر است یک برش کاشی برقی خریداری کنید.
اگر تمایل به صرفه جویی در هزینه تعمیرات وجود دارد، یک برش شیشه ای دستی ساده به برش کاشی های سرامیکی بدون برش کاشی کمک می کند.

ارزان، آسان برای استفاده و ایمن ترین در بین انواع ابزار است، اما این نوع تریم زمان بیشتری دارد و فقط برای کاشی های تکمیل نازک مناسب است.

همچنین برای کاشی کاری، به نازل های الماس مخصوص برای مته معمولی نیاز دارید، در صورت لزوم، به عنوان مثال، سوراخی برای سوکت ایجاد کنید.
برای برش هنری و تزئینی، روش خاصی وجود دارد – برش واترجت. این برش واترجت با دقت بالا با حداقل دمای سطوح تماس انجام می شود و به شما امکان می دهد جواهرات زیبایی از هر گونه مواد متراکم جامد مانند ظروف سنگ چینی و سنگ طبیعی ایجاد کنید. در مرکز برش یک جریان مستقیم از آب با ذرات ماسه ساینده ویژه وجود دارد که ممکن است حاوی مواد متراکم مانند گارنت باشد.

روش های برش آب، لیزر و پلاسما خوب هستند زیرا می توانید تعداد زیادی کاشی را در یک زمان برش دهید و پردازش کنید. در عین حال، لبه های کاشی ها کاملا صاف هستند، کاشی ها شکسته نمی شوند، تمام برش ها دقیق هستند.

در مقیاس صنعتی استفاده می شود، زیرا این روش برش گران است.

هر نوع کاشی و سرامیک روش خاص خود را برای پیرایش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *