سرامیک طرح فرش که طرح آن با توجه به دکور منزل شما خودکار عوض می شود

نحوه تمیز کردن کف کاشی ارتجاعی
کاشی و سرامیک طرح فرش ارتجاعی، ساخته شده از موادی مانند مشمع کف اتاق، وینیل، چوب پنبه و لاستیک، گزینه ای عالی است اگر می خواهید سطحی را داشته باشید که روی پاها آسان باشد و نیاز به حداقل نگهداری داشته باشد. این نکات را هنگام تمیز کردن کف کاشی انعطاف پذیر خود در نظر داشته باشید:

کاشی وینیل: نگهداری از این نوع کفپوش فوق العاده انعطاف پذیر نیز آسان است. زباله ها را جارو یا جارو بکشید و با محلول تمیزکننده وینیل یا آب و سرکه پاک کنید.

هرگز از پاک کننده های ساینده یا ابزار ساینده روی وینیل استفاده نکنید، زیرا ممکن است سطح را خراش دهد.

کاشی مشمع کف اتاق: اگرچه اغلب با کفپوش وینیل اشتباه می شود، مشمع کف اتاق یک ماده بسیار متفاوت با الزامات تمیز کردن خاص است.

پس از جارو کردن یا جارو کشیدن، کاشی مشمع کف اتاق را با محلول تمیزکننده کف مشمع کف یا مواد شوینده بوراکس (6 دلار، Walmart ) و آب بشویید.

تمیز بشویید و بگذارید زمین خشک شود. برای محافظت از کفپوش‌های مشمع کف اتاق، هر 3 تا 6 ماه یک‌بار یک لایه موم یا موم مایع و باف را روی سطح براق بمالید.
کاشی چوب پنبه: نحوه تمیز کردن کف کاشی های ساخته شده از چوب پنبه بسته به رنگ کاشی های شما متفاوت است.

اگر سطح چوب پنبه با پلی اورتان مهر و موم شده است (اکثر کفپوش های چوب پنبه ای هستند)، با آب و مواد شوینده ملایم یا سرکه سفید تمیز کنید، سپس خوب آبکشی کنید.

اگر چوب پنبه ناتمام یا واکس زده شده است، دستورالعمل های تمیز کردن پلی یورتان را دنبال کنید اما پس از خشک شدن کاشی، از موم جامد یا مایع استفاده کنید.
نکته ویرایشگر: هرگز روی این نوع کاشی ها از بخارشوی استفاده نکنید. آنها برای مقاومت در برابر گرمای شدید یا رطوبت بیش از حد طراحی نشده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *