روفرشی صبا نساج یزد و حضور عجیب صنوف در قاچاق فرش

برگه فنی فرش را بررسی کنید، روفرشی صبا نساج یزد برای فضاهای داخلی با گرمایش از کف مناسب هستند، البته فقط به این دلیل که به لطف این ترکیب می توانید جلوه ای از یک کف گرم و نرم را به دست آورید که همه اعضای خانواده از حرکت روی آن خوشحال خواهند شد.

هنگام انتخاب مدل مناسب، فقط باید برگه اطلاعات فنی محصول را به دقت بررسی کنید. Bożena Tomczyk، کارشناس KOMFORT توضیح می دهد که باید حاوی اطلاعاتی باشد که آیا برای قرار دادن روی یک کف گرم مناسب است یا نه.

– اگر اطلاعات مورد نیاز خود را در کارت محصول پیدا نکردید، بهتر است از فروشنده در مورد پارامترها بپرسید – Tomczyk اضافه می کند.

با توجه به اینکه فرش ها عایق های حرارتی عالی هستند، مهمترین ارزش فنی که باید بررسی شود مقاومت حرارتی است. نباید از 0.17 متر مربع K /W تجاوز کند.

فرش از زیرانداز، تار و پرز ساخته شده است. مورد اول از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مواد مورد استفاده در ساخت بستر، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر تغییرات دما، جوت مصنوعی است.

نمد همچنین گرما را به خوبی جمع می کند. از طرفی اسفنج و لاستیک برای گرمایش از کف توصیه نمی شود.

در مورد موها هم بهتر است که نازک و کم باشد. بیش از حد متراکم و بلند، و سنگین، مانع از حرکت گرما می شود. در حالت ایده آل، وزن شمع نباید از 2 کیلوگرم بر متر مربع تجاوز کند . با این حال، نوع الیاف مهم نیست – ما می توانیم مواد مصنوعی (مانند پلی آمید، پلی پروپیلن) و مواد طبیعی (پشم) را انتخاب کنیم.

چه فرشی
اگرچه فرش یکی از مهم ترین عناصر تزئینی هر اتاق است، اما ارزش های زیبایی شناختی آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

اگر یکی را پیدا کنیم که الزامات فنی را برآورده کند، می‌توانیم به این فکر کنیم که چه سبکی به بهترین وجه در اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودک یا سایر فضای داخلی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *