رعایت نکاتی در زمان تهیه سارافون دخترانه

به عنوان یک معلم کلاس درس، اجرای کد لباس و سارافون دخترانه دانش آموزی مدرسه شما احتمالاً در بالای لیست شما نیست. اما حمایت از قوانین مدرسه بخشی از مسئولیت های کلی شماست.

بنابراین چگونه می توانید تعیین کنید که کدام مسائل مربوط به کد لباس دانش آموزی نیاز به توجه دارد و چگونه می توانید بدون ایجاد اختلال در کلاس یا کاهش رابطه خود با دانش آموزان با آنها برخورد کنید.

هر مدرسه راهنمایی و دبیرستانی که در آن کار کرده‌ام یک کد لباس داشتند.

مدارس معمولاً تی شرت هایی را که حاوی پیام های نژادپرستانه، جنسیتی، زشت و ناپسند یا مرتبط با باند است ممنوع می کنند.

به طور کلی، لباس و ساعت چوبی نباید بیش از حد آشکار باشد، کلاه را نمی توان در کلاس استفاده کرد، و جواهرات نباید به عنوان یک سلاح (مثلاً زنجیر سنگین) قابل استفاده باشند.

بسته به مدرسه، یک مدیر یا مشاور کلاس دانش آموزان را در ابتدای سال جمع می کند تا قوانین و انتظارات را مرور کنند.

این بررسی کلی از کد لباس دانش‌آموزی مفید است، زیرا بچه‌ها می‌توانند آن را ببینند که برای همه اعمال می‌شود و اینکه آنها متمایز نمی‌شوند.

اگر جلسه عمومی برای بررسی کد لباس تشکیل نشد، بهتر است در روز اول کلاس آن را با دانش آموزان خود مرور کنید تا آنها از قوانین آگاه شوند.

هنگامی که نقض کد لباس  و سالاد کلم و انار و هویج را مشاهده کردید که نمی توان نادیده گرفت، به طور خصوصی با دانش آموز صحبت کنید.

من همیشه ترجیح می دادم در پایان کلاس با دانش آموز صحبت کنم تا از ایجاد اختلال در ساعت کلاس یا جلب توجه غیر ضروری به دانش آموز جلوگیری کنم.

من اعتراف می کنم که گاهی اوقات اگر مشکل جزئی بود به دانش آموزی تذکر می دادم.

مواقع دیگر، چیزی شبیه این می‌گفتم: “فکر می‌کنم آن تاپ از کد لباس خارج شده است می‌خواهم به شما مجوز بدهم تا ببینم نظر او چیست مهم است که به بچه ها احترام بگذاریم و آن را بزرگتر از آنچه باید باشد تبدیل نکنیم.

این ترتیب نه تنها معلم را از قلاب خارج کرد، بلکه بچه ها را از قرار گرفتن در معرض ایده های معلمان متعدد در مورد اینکه چه لباسی و شال و کلاه بچه گانه مناسب است، نگه می داشت.

  • منابع:
    1. How to Enforce the Student Dress Code in a Fair Way
  • تبلیغات: 
    1. آیا از شکری که جان یک پیرمرد 100 ساله را نجات داده، با خبرید؟
    2. ورزش در سیاره دیگر اجباری شد!!
    3. 13 فواید شگفت‌انگیز فلفل چیلی برای سلامتی
    4. ماشین لباسشویی که با روغن موتور لباسها را می شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *