دفترچه خاطرات مرینت که برای پیشگیری از آلزایمر به شما کمک می کند

این شامل کاغذهای اداری آماده برای استفاده، پاکت نامه ها، پوشه ها، کلاسورها، مجلات، و چندین فرم کسب و کار و همکاران است.

صنعت تولید لوازم التحریر اعم از دفترچه خاطرات مرینت در طول سالیان متمادی به دلیل افزایش ارتباطات الکترونیکی، انتقال داده ها و ذخیره سازی به قیمت محصولات نوشت افزار سنتی، شرایط سختی را متحمل شده است. در همین حال، افزایش واردات، کاهش صادرات و فشار بر مخارج دولت در آموزش و پرورش بر عملکرد این بخش تأثیر منفی گذاشته است.

پیش‌بینی می‌شود که درآمد صنعت بین سال‌های 2016 و 2017 با نرخ مرکب سالانه 7.2 درصد کاهش یابد. پیش‌بینی می‌شود که درآمد صنعت در مدت مشابه به دلیل کاهش تقاضا، فشار شدید قیمت‌گذاری، و افزایش هزینه‌های نهاده کاهش یابد.

اگر صنعت لوازم التحریر را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که این صنعت تقریباً نیمی از درآمد خود را از فروش پاکت هایی به دست می آورد، پاکت هایی که بریده شده، صمغ، تا شده و اغلب برای مشتریان از قبل چاپ می شوند یا برای عمده فروشان بسته بندی شده با مارک تجاری بسته بندی می شوند.

تولیدکنندگان لوازم التحریر از نزدیکی مشتری و قابلیت های کوتاه مدت برای رقابت با تولیدکنندگان کم هزینه و با حجم بالا در هند و چین استفاده می کنند. اتکا به ایمیل باعث بدتر شدن تقاضا شده است.

با این حال، قطعاً نیاز به پاکت ها باقی خواهد ماند، اگرچه اتکا به آنها همچنان رو به کاهش خواهد بود. این سهم از درآمد بخش در پنج سال گذشته نسبتاً ثابت بوده است.

صنعت تولید لوازم التحریر بخش پر رونق اقتصاد ایالات متحده آمریکا است و سالانه مبلغ هنگفتی بالغ بر 5 میلیارد دلار از بیش از 443 شرکت تولید کننده نوت بوک و کاغذ ثابت ثبت شده و دارای مجوز که در سراسر ایالات متحده آمریکا پراکنده شده اند، تولید می کنند. این صنعت مسئول اشتغال بیش از 17161 نفر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *