درمان بیماری با استفاده از نقره

نقره، فلز گرانبها با درخشش مقاومت ناپذیر خود دارای خواص فیزیکی شگفت انگیزی است که آن را برای صنعت بسیار ارزشمند می کند در این میان نگاهی به نقاشی با رنگ روغن داشته باشیم.

در واقع، تقاضا برای نقره در زمان‌های اخیر به طور جهشی افزایش یافته است که عمدتاً به دلیل استفاده از آن در صنایع الکترونیک و انرژی خورشیدی است.

تقاضای سالانه نقره از صنعت الکترونیک اخیراً حدود 249.9 میلیون اونس برآورد شده است. این عدد 41.5 درصد از کل تقاضا برای نقره صنعتی است که 599 میلیون اونس در سال 2017 بود.

اما چه چیزی نقره را به یک کالای مفید تبدیل می کند و چرا تقاضای صنعتی آن در حال افزایش است

خوب، نقره یک عنصر با نماد شیمیایی Ag است که از کلمه لاتین Argentum گرفته شده است. محبوبیت نقره به عنوان یک فلز زینتی ناشی از رنگ سفید و درخشندگی طبیعی آن است که می تواند برای ایجاد ظاهری براق جلا داده شود. اما خواص شگفت انگیز دیگری وجود دارد که تضمین می کند که فلز در تقاضای بالایی از صنعت باقی بماند در این میان نگاهی به نقره فروشی اصفهان داشته باشیم.

برگه تقلب 7 مرحله ای رایگان ما برای سرمایه گذاری موفق نقره را از اینجا دانلود کنید

چکش خواری
پرش به بخش:

چکش خواری
شکل پذیری
هدایت الکتریکی و حرارتی
نقره به عنوان کاتالیزور
خواص ضد باکتریایی
چگالی نقره
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقره، با تیم متخصصان فلزات گرانبها تماس بگیرید
نقره یک فلز بسیار چکش‌خوار است، به این معنی که می‌توان آن را به ورقه‌های نازک تبدیل کرد، بدون اینکه مواد ترک خورده یا خرد شوند.

یکی از کاربردهای جالب نقره چکش خوار از صنعت شیرینی سازی جنوب شرقی آسیا می آید، جایی که ورقه های نقره خالص به ضخامت چند میکرومتر به عنوان پوششی برای شیرینی ها استفاده می شود و تقریباً 250 تن نقره هر سال به این روش خورده می شود.

چکش خواری نقره اجازه می دهد تا آن را به صورت ورقه ای بکوبند تا ظروف نقره درست شود در این میان نگاهی به نگهداری زیتون برای مدت طولانی داشته باشیم.
شکل پذیری
نقره همچنین انعطاف پذیر است، به این معنی که می توان آن را به سیم های نازک چند متری کشید. طلا انعطاف پذیرترین فلزات است و پس از آن نقره.

هدایت الکتریکی و حرارتی
در میان تمام فلزات گرانبها، نقره کارآمدترین رسانای الکتریسیته و انرژی حرارتی است. به همین دلیل از نقره برای نقاط تماس در تمام بردهای مدار چاپی استفاده می شود و همچنین در هادی های الکتریکی به عنوان پوشش استفاده می شود. صنعت الکترونیک و انرژی خورشیدی تقاضای زیادی برای نقره ایجاد می کند.

خاصیت هدایت حرارتی نقره آن را برای استفاده در سلول های فتوولتائیک در پانل های خورشیدی ضروری می کند. نصب پنل های خورشیدی در سال 2017 تا 24 درصد افزایش یافته است که باعث افزایش تقاضا برای نقره شده است.

اکنون دستکش‌های ویژه‌ای برای استفاده در تلفن‌های صفحه لمسی موجود است که از الیاف نایلونی بافته شده با نقره ساخته شده‌اند در این میان نگاهی به نگهداری طلا در فویل آلومینیوم داشته باشیم.

این دستکش ها از رسانایی نقره استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که الکتریسیته زیستی دست انسان از طریق دستکش ها روی صفحه لمسی نفوذ می کند تا کاربران بتوانند در زمستان دستکش را در فضای باز بپوشند و همچنان از گوشی های هوشمند خود استفاده کنند.

  • منابع:
  1. The Physical Properties of Silver
  • تبلیغات:
  1. تولید محصولات ارگانیک ایده ای برای پولدار شدن در روستا
  2. با پوشیدن کت دیگر سردتان نمیشود
  3. کیفیت زندگی مردم چگونه بالا می رود؟
  4. تصاویر جالبی از فرار یک زندانی از راه لوله پلی اتیلن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *