درب ضد سرقت ترموود سخنگو هنگام ورود به منزل به شما خوش آمد می گویند

اثرات سودمند مدل سودمند عبارتند از: با تنظیم اسکلت می توان توانایی ضد شورش این دستگاه را افزایش داد، این دستگاه با زیره پلات به طور همزمان ارائه می شود، حاشیه پایین تر از هنر قبلی بیشتر یک میله فولادی بسیار نازک است.

خم می شود و لنگر پایه می تواند بعد از فشار مکرر سطح بالابر را افزایش دهد، توانایی ضد شورش این دستگاه را بهبود بخشد و ساختار این دستگاه نسبتاً ساده است، هزینه ساخت و حمل و نقل نسبتاً ارزان است، برای ارتقاء استفاده از.
توضیح نقاشی همراه
برای اینکه در تجسم مدل کاربردی درب ضد سرقت ترموود یا طرح فنی هنر قبلی واضح تر نشان داده شود، به طور خلاصه به نقشه همراه مورد نیاز در تجسم یا شرح هنر قبلی در زیر توضیح داده شود، ظاهراً نقشه همراه در شرح زیر فقط تجسم است.

بیشتر از مدل کاربردی حاضر، برای افراد دارای مهارت معمولی در این هنر، با پیش نیاز عدم پرداخت کار خلاقانه، می توان نقاشی های همراه دیگری را نیز با توجه به این نقشه های همراه به دست آورد.
شکل 1 ارتفاع عقب مدل کاربردی حاضر است.
شرح مفصل اختراع
در زیر به همراه نقشه همراه، تجسم ترجیحی مدل کاربردی حاضر به تفصیل شرح داده شده است، برای استفاده از مدل کاربردی حاضر و ویژگی می تواند به آسانی توسط افراد ماهر در این هنر قابل درک باشد، بنابراین تعریف صریح تری برای آن ارائه می شود. دامنه حفاظتی مدل کاربردی فعلی
به نوعی درب ضد سرقت با استحکام بالا که در شکل 1 و شکل 2 نشان داده شده است، مراجعه کنید، شامل درب جلو 1، درب عقب 2 و نوار فشاری 3 است.

بیانچو از لایه میانی که درب جلو 1 و درب عقب 2 را توضیح داد، شکل گرفته است، درب جلو توضیح داده شد 1، پیچ 4 بین نوار فشاری 3 و درب عقب 2 بسته شده است، محل موقعیت بین لایه ای که درب جلو 1 و درب عقب 2 توضیح داده شده است، شکل گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *