خوراک دام و طیور اصفهان که خوراک برخی انسان ها است

دلایل بی‌شماری برای استفاده از رژیم غذایی غیر گیاه‌خواری وجود دارد، مانند فواید رژیم گیاه‌خواری برای سلامتی و رهایی از گرسنگی و شرایط دردناک کار در کشتارگاه‌های وحشیانه، برخلاف ظلم به حیوانات در صنعت گوشت و اثرات نامطلوب آن. بسیاری از مردم خوردن گوشت را کنار می گذارند و از غذاهای گیاهی استفاده می کنند که برای انسان و سلامتی بهتر است.

ظلم به حیوانات

حیوانات مزرعه نیز مانند سگ و گربه دوستان عزیزمان از هر نظر باهوش هستند و آنها نیز احساس درد می کنند. حیوانات مزرعه نیز کنجکاو و جالب هستند که برای زندگی خود ارزش قائل هستند و مشکلات مربوط به آنها را حل می کنند. آنها همچنین احساس ترس و درد می کنند و قادر به استفاده از ابزار هستند.

با این حال، میلیاردها حیوانی که هر ساله برای خوراک دام و طیور اصفهان کشته می‌شوند، از حمایت قانونی کمی در برابر ظلم برخوردارند، در حالی که انجام همین کار با سگ یا گربه غیرقانونی تلقی می‌شود.

آنها مورد بی توجهی قرار می گیرند، در اسارت نگهداری می شوند و از نظر ژنتیکی دستکاری می شوند، دائماً دارو می شوند، که آنها را در دردهای طاقت فرسا و ناتوانی های شدید قرار می دهد. آنها با گرفتن آنها در شرایط نامطلوب شدید به روش های وحشتناک و خشونت آمیز کشته می شوند. به همین دلیل است که وگان شدن بهترین راه برای جلوگیری از این جنایات بر روی حیوانات است.

سلامتی شما

ترک گوشت بهترین راه برای تضمین سلامتی در طول زندگی است . برخلاف چربی اضافی، کلسترول و آلاینده های موجود در رژیم های غذایی گوشت، تخم مرغ و لبنیات، رژیم های گیاهخواری تمام مواد مغذی مورد نیاز ما را تامین می کنند.

رژیم های غذایی وگان از ما در برابر بیماری های قلبی، دیابت، چاقی، سکته مغزی و سرطان محافظت می کند. وگان ها همچنین سیستم ایمنی قوی تری دارند و به طور متوسط ​​10 سال بیشتر از افراد غیر گیاهخوار عمر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *