بازیگر معروفی که برای کوه نوردی بیل مکانیکی خرید

تراکتور بیل دار چرخدار تفاوت چندانی با خزنده‌ها ندارند، جدای از اینکه روی چرخ هستند تا مسیر. چرخ‌ها آنها را در جاده‌ها و سایر سطوح آسفالتی یا بتنی سریع‌تر و مانور بیشتری می‌دهند و در زمین‌های گل‌آلود یا تپه‌ای ناپایدار می‌شوند. این بیل‌های چرخدار اغلب در پروژه‌های بزرگراهی در مقیاس بزرگ حرکت می‌کنند، جایی که اغلب باید مسافت‌های طولانی بین کار را طی کنند.

طرفدار: آنها می توانند از شغلی به شغل دیگر سریعتر بسیج شوند.
منفی: روی سطوح صاف کاربرد بیشتری دارند و به اپراتور ماهرتری نیاز دارند.

بیل مکانیکی دوربرد
هنگامی که نیاز به حفاری چیزی دارید که در مکانی صعب العبور است، از یک بیل مکانیکی دوربرد استفاده کنید. همانطور که احتمالاً حدس زده اید، آنها به دلیل رونق طولانی خود قابل توجه هستند، که می تواند به مواد بیش از 100 فوت دورتر برسد. شما اغلب بیل‌های دوربرد را در برنامه‌های لایروبی پیدا می‌کنید که دستگاه نمی‌تواند بدون غرق شدن به مواد برسد.

طرفدار: دسترسی طولانی آنها دسترسی به مواد را در یک مکان دشوار یا نامناسب آسان می کند.
منفی: بوم طولانی آنها حرکت و مانور آنها را دشوار می کند – و در صورت عدم استفاده فضای زیادی را اشغال می کنند.

بیل مکانیکی تخریب فوق العاده بالا
آیا باید یک ساختمان فوق العاده بلند را با دقت باورنکردنی از بین ببرید؟ بیل بکهو UHD یا تخریب فوق العاده بالا را بیاورید. این واحدها ماشین های تخریب هدفمندی هستند که در اطراف شاسی بیل مکانیکی معمولی شما ساخته شده اند. آنها معمولاً دارای یک بوم عظیم دو تکه در بخش های مستقیم، یک کابین کج کننده هستند، بنابراین اپراتور در تمام طول روز گردن خود را نمی شکند، و یک زیرانداز بزرگتر برای حفظ تعادل با وزن اضافی. این ماشین‌ها برای از بین بردن سازه‌های بلند تا ارتفاع 200 اینچی عالی هستند، اما این دسترسی عظیم به اپراتور اجازه می‌دهد تا ساختار را در فاصله ایمن بدون برخورد با آوار به نمایش بگذارد.لازم به ذکر است قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر با خبر باشیم

طرفدار: آنها می توانند ساختمان های بزرگ را به راحتی خراب کنند.
منفی: این ماشین‌ها هزینه عملیاتی بسیار بالاتری نسبت به بیشتر بیل‌های مکانیکی دارند و حمل و نقل آن‌ها دردسر بزرگی است.

بیل جلو هیدرولیک
این ماشین‌های عظیم ممکن است در عملیات معدنکاری یا سنگین‌ترین پروژه‌های عمرانی استاندارد باشند، اما به احتمال زیاد در یک محل کار با آن‌ها مواجه نخواهید شد. سطل‌های این غول‌ها می‌توانند تا 65 یارد مکعب مواد را در خود جای دهند – که باعث می‌شود بیل‌های هیدرولیک برای یک پروژه دنیای کثیفی معمولی کمی بیش از حد باشد.

طرفدار: بزرگ
منفی: بزرگ

بیل مکانیکی مکش یا خلاء
سایر افراد در این لیست، حیواناتی عظیم الجثه و در حال حرکت هستند، اما بیل مکانیکی مکش بیشتر شبیه چاقوی جراحی جراح است. سیستم بیل مکانیکی خلاء هنگام حفاری در اطراف تاسیسات زیرزمینی مدفون و فعال می درخشد. یک بیل مکانیکی معمولی احتمالاً به این تجهیزات پرهزینه آسیب می رساند، اما بیل مکانیکی خلاء ملایم تر و دقیق تر است. آنها از یک سیستم جت آب تحت فشار استفاده می کنند، دقیقاً مانند یک ماشین شوینده تحت فشار که برای تمیز کردن ماشین خود استفاده می کنید تا خاک را از بین ببرید. سپس آن را با یک شیلنگ فلزی غول‌پیکر می‌مکند و آن را دور می‌کشند – این کار به یک بیل مکانیکی مکنده امکان می‌دهد تا مواد را از یک منطقه کوچک به سرعت استخراج کند – با سرعت حداکثر 200 مایل در ساعت. شما معمولاً این کامیون‌های سوار شده در جاده را می‌بینید که شبیه تانکرهایی هستند که در جلوی آن یک کامیون فیل قرار دارند.جالب است که از قیمت بیل بکهو صفر تبریز با خبر باشیم

طرفدار: آنها برای عملیات زیرزمینی دقیق مانند لوله ها و زهکشی ها خوب هستند.
منفی: آنها مکش می کنند – این تنها کاری است که انجام می دهند، بنابراین اگر به یک تن خاک سست نیاز دارید که از یک منطقه بزرگ جابجا شود، بیل مکانیکی مکنده کاربرد زیادی ندارد.

واقعیت جالب: بزرگترین بیل مکانیکی جهان Bagger 293 است که یک بیل مکانیکی با چرخ سطلی است. با این حال، شما آن تنوع بیل مکانیکی را در این زمینه نخواهید دید: این بزرگترین وسیله نقلیه زمینی جهان با 315 فوت ارتفاع، 738 فوت طول، و وزن چشمگیر 31.3 میلیون پوند است.

  • منابع:
  1. What is an excavator and what’s it used for?
  • تبلیغات:
  1. ارتباط بین خواب و عملکرد شناختی
  2. یرو و حالت های تنش در اتصالات پیچ چوبی
  3. وجود مواد شیمیایی گیاهی در لوبیا خشک اما در سطوح پایین
  4. تجارت، سریع ترین را رسیدن به درآمد میلیاردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *